Image
Image

دوربینی با طراحی الهام گرفته از خود عکاس


 

هر ویژگی از X-T30II با در نظر گرفتن شرایط عکاس طراحی شده است. بدنه کامپکت و بسیار سبک و جمع و جور در ترکیب با سنسور های آخرین نسل APS-C برای عکاس شرایط مساعدی را در راستای عکاسی خلاقانه فراهم می سازد. علاوه بر این ، ویژگی های پیشرفته و کاربری آسانتر همانند کنترل کامل توسط صفحه نمایش لمسی ، فلاش کنترل شده داخلی و جذابیت و زیبایی در طراحی بدنه همگی در کنار هم باعث شده تا عکاس از یک تجربه بی نظیر از عکاسی لذت ببرد.

X-Trans CMOS 4 sensor

نسل چهارم سنسورهای X-Trans CMOS4 در قلب این دوربین نشسته است. این سنسور 26.1 مگاپیکسلی با پس زمینه روشن میزان نویز را به حداقل رسانده است . علاوه بر این تکنولوژی X-Trans در این دوربین بدون نیاز به فیلتر نوری ، خطای مویر و رنگ های گاذب را به حداقل ممکن در عکاسی رسانده است.

Image

 

X-Processor 4

پروسسور چهار هسته ای X-Processor4 درترکیب با سنسور X-Trans CMOS4 ارائه دهنده ترکیبی از پردازش تصویر با توانایی استفاده از انواع Film Simulation ها است که به همین جهت درهای خلاقیت در رنگ را برای عکاسان می گشاید و لذت عکاسی را صدچندان می کند. در عین حال در توانایی های این دوربین ، پیشرفت چشمگیری در سیستم فوکوس خودکار برای دنبال کردن سوژه های متحرک دیده می شود. همچنین توانایی بالای این دوربین در فیلمبرداری 4K/30P با قدرت فوکوس خودکار در حال فیلمبرداری به شکل قابل توجهی بهبود داشته است.

Image
Image
Image

رنگ های بی نظیر و بی نقص برای معرفی سبک عکاسی شما


یک عکس فوق العاده و بی نقص ابتدا برای چشمگیر بودن نیاز به رنگ های بی نظیر دارد. برجسته ترین دستاورد و میراث به جا مانده از 85 سال تجربه فوجی فیلم در زمینه دانش و علم تولید رنگ موجب شده تا تصاویری با رنگ های شگفت انگیز خلق کند. هر Film Simulation با فرمول رنگی منحصربه فرد خود، عمق رنگ و سچوریشن و تنالیتی رنگ خاصی را خلق می کند که موجب می شود بعد از خلق عکس نیازی به کار ویرایش بر روی رنگ تصویر ندارد.

Film Simulation Modes

Image

Face/Eye Detection AF

Low-Light AF

Fast and Accurate/strong>

Image

Tracking AF

Image

شرکت تهران فوکا

logo fuji   نماینده انحصاری FUJIFILM ژاپن در ایران

نشانی: بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و مدرس،
نبش کجور، ساختمان فوجی فیلم، پلاک ۲۲۹/۱

کلیه حقوق این پرتال محفوظ و متعلق به شرکت تهران فوکا می باشد.

as powered