Image
Image
Image

فراتر از بهترین ها

عکاسی یعنی تلاش برای بهتر به تصویر کشیدن جهان و ایجاد تعادل میان کیفیت و واقعیت و همچنین کنترل لحظات دیده شده و حتی لحظات دیده نشده. با دوربین GFX50S II لحظات را ثبت کنید و در دنیای جدیدی از خلاقیت و توانایی ، کاوش کنید .

قدم گذاشتن به مرحله جدیدی از کیفیت تصویر

Image

©Tommy Simonsen

    SENSOR SIZE         EFFECTIVE PIXELS         MOUNT    
43.8mm×32.9mm 51.4million pixels FUJIFILM G Mount


سنسور 51.4 مگاپیکسلی با فرمت بزرگ در داخل دوربین GFX50S II از نظر فیزیکی از سنسور های سری Full frame  به اندازه 1.7 برابر بزرگتر است. سنسور این دوربین متشکل از یک آرایه CMOS Bayer با طراحی ویژه است که کمترین نویز را در تصویر خواهد داشت و محدوده دینامیکی فوق العاده وسیعی دارد. این دوربین در ترکیب با لنز های سری G Mount و هماهنگی فوق العاده ای که میان دوربین و لنز ایجاد می شود ، این امکان را به عکاس می دهد تا تصاویر بی نظیر و فوق العاده با کیفیتی را به سادگی ثبت کنند. 
سایز سنسور این دوربین 43.8×32.9 میلیمتر است و در عین حال استفاده از تکنولوژی میکرولنز جهت کنترل شعاع نور این امکان را به هر پیکسل می دهد تا تفاوت بین رنگ های هر پیکسل به طور واضح مشخص باشد. بنابراین با این دوربین جزئیات بیشتر و دقیق تری از تصاویر را ثبت و ذخیره خواهید کرد.

Image

 

ظرفیتی برای برتری

 تصاویری که همه سنسورها خلق می کنند مشابه نیستند. اگر مقایسه ای بین سنسورهای 50 مگاپیکسلی full frame  با سنسورهای 50 مگا پیکسلی large format داشته باشیم ، به طور مشخص خواهیم دید که تصاویر یکسانی در شرایط یکسان ارائه نمی کنند. به جهت اینکه هرکدام از پیکسل های سنسور GFX50SII بزرگتر از سایز هرکدام از پیکسل های سنسور full frame است و امکان ذخیره اطلاعات بیشتری را دارند.
این ویژگی نسبت سیگنال به نویز قوی تری ایجاد می کند که در نهایت تصاویری با اطلاعات جزئی تر و دقیق تری را ایجاد می کند. 

 

Image
Image
Image


وقتی تنها دلیل، رزولوشن نیست

سنسور این دوربین فقط به صورت فیزیکی و کلی بزرگ نیست. بلکه پیکسل ها نیز بزرگ تر و در عین حال دارای فاصله هستند. همچنین وجود میکرو لنز هایی  که به اندازه کافی کوچک هستند ، فضایی بین پیکسل ها باقی می گذارند. این ویژگی موجب می شود نور به طور موثر متمرکز شود تا تصاویر با وضوح بیشتر و جزئسات بیشتری ثبت شوند.

Image

G Mount Lenses: Perfect Partners

Image

کیفیت Large Format در دستان شماست

Image

900g

 دوربین GFX50SII یک دوربین با بدنه بسیار ظریف و جمع و جور و مقاوم است که این امکان را به شما می دهد تا در فضای شهری و یا خارج از شهر و فضای بکر طبیعت ، با بالاترین سطح کیفیت عکاسی کنید. صرف نظر از اینکه کجا عکاسی می کنید ، فرم بدنه ارگونومیک و دستگیره این دوربین کنترل را برای عکاس راحت کرده و امکان بهترین تجربیات را در عکاسی فراهم می سازد.

Powerful In-Body Image Stabilization

سیستم لرزشگیر درون بدنه قدرتمند
این دوربین جمع و جور دارای سیستم لرزشگیر درون بدنه با 6.5 استپ و پنج جهته است. بنابراین به عکاسان این امکان را می دهد که با وجود این لرزشگیر قدرتمند به سادگی با سرعت شاتر پایین در نور کم عکاسی کنند. به این معنا که در شرایط نوری بسیار ضعیف نیز عکاس بدون نیاز به سه پایه این امکان را دارد تا تصاویر با وضوح و کیفیت بالا ثبت کند .

Image

 

Large Format Has Never Been This Easy

Image

Autofocus for Every Occasion

شرکت تهران فوکا

logo fuji   نماینده انحصاری FUJIFILM ژاپن در ایران

نشانی: بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و مدرس،
نبش کجور، ساختمان فوجی فیلم، پلاک ۲۲۹/۱